Soundcraft Vi 2

Soundcraft Vi 2
Cyfrowa konsoleta mikserska Soundcraft Vi2
Najmniejszy kontroler w serii cyfrowych konsolet Soundcraft Vi

 

Właściwości

  • Najmniejszy kontroler w serii cyfrowych konsolet Soundcraft Vi
  • Realizacja dźwięku i odsłuchu w formatach: Stereo (Lewy, Prawy) oraz Lewy, Centralny, Prawy
  • Przedwzmacniacze mikrofonowe o bardzo niskim poziomie szumów
  • 24-bitowe przetworniki analogowo-cyfrowe
  • 40-bitowa, zmiennoprzecinkowa obróbka sygnału
  • Vistonics II - system sterowania, wyboru oraz regulacji parametrów oparty o regulatory obrotowe i włączniki wbudowane w pięć ekranów dotykowych TFT wysokiej rozdzielczości
  • System inteligentnego podświetlania kolorami funkcji tłumików FaderGlow
  • System inteligentnego podświetlania i wyświetlania informacji wybranego parametru
  • System automatycznej diagnostyki całej konsolety z raportowaniem błędów
  • Synchronizacja z zegarami Wordclock, AES/EBU oraz Video
  • Możliwość zmiksowania do 96 kanałów wejściowych (nawet do 96 wejść mikrofonowo/liniowych)
  • 32 konfigurowalne szyny wyjściowe
  • 8 zmotoryzowanych tłumików o długości 100 mm dla obsługi kanałów wejściowych (3 fabryczne warstwy wejściowe). Przywoływanie kanałów wejściowych odbywa się z poziomu ekranu dotykowego
  • 8 zmotoryzowanych tłumików o długości 100 mm dla szyn wyjściowych (4 fabryczne warstwy wyjściowe)
  • 3 zmotoryzowane tłumiki o długości 100 mm dla szyn sum głównych L/R/C
  • 1 zmotoryzowany tłumik o długości 100 mm dla dwóch niezależnych wyjść monitorowych A i B
  • Standardowa obsługa 64 sygnałów wejściowych i wyjściowych w cyfrowym formacie MADI
  • 24 dowolnie przypisywane punkty insertowe wysyłka/powrót sygnału (insert send/return)
  • Możliwość zbudowania 3 wejściowych warstw użytkownika
  • Możliwość zbudowania 5 wyjściowych warstw użytkownika
  • 16 grup VCA
  • 4 grupy wyciszania
  • Obsługa protokołu komunikacyjnego HiQnet
  • Wyjścia bezpośrednie z regulacją poziomu i wyborem punktu pobrania sygnału
  • Redundantne połączenie ze stage-boxem realizowane poprzez  złącza światłowodowe lub przewodami Cat 5, realizowane w protokole MADI
  • Stage-box standardowo wyposażony w 8 styków sterujących GPIO, 64 wejścia analogowe mikrofon/linia oraz 35 wyjść analogowych
  • Local rack wyposażony w 16 wejść i wyjść analogowych, 8 par wyjść cyfrowych AES/EBU, 16 styków sterujących GPIO oraz dwie pary analogowych wyjść monitorowych
  • Wysokiej jakości cyfrowy 4-pasmowy korektor parametryczny w każdym torze z pełną regulacją parametrów, możliwość użycia filtrów półkowych w dolnym i górnym zakresie pasma
  • Wysokiej jakości 30-pasmowy korektor graficzny BSS Audio dla 35 szyn wyjściowych, wykorzystujący tłumiki jako regulatory
  • Wbudowane 8 stereofonicznych procesorów efektowych Lexicon najwyższej klasy, wyposażonych w najlepsze na świecie algorytmy
  • Wbudowane procesory dynamiki BSS Audio najwyższej klasy dla każdego wejścia i wyjścia z pełną regulacją wszystkich parametrów
  • Funkcja kopiowania i wklejania wybranych lub wszystkich parametrów do innych kanałów oraz do lub z biblioteki
  • Pełna automatyka miksu z włączaną lub wyłączaną funkcją reagowania tłumików na dotyk
  • Pełna funkcjonalność zapisywania i przywoływania ustawień wszystkich parametrów konfiguracyjnych konsolety, scen i zdarzeń
  • Rozbudowane funkcje monitorowania sygnału
  • 3 gniazda USB dla zewnętrznej pamięci typu flash
  • Pełna obsługa MIDI (gniazda MIDI IN, MIDI OUT, MIDI THRU)
  • Możliwość zmiany konfiguracji fabrycznej poprzez zastosowanie dostępnych kart
  • Opcjonalne karty rozszerzające: ADAT, CobraNet, EtherSound, AVIOM

 

Specyfikacja

Pasmo przenoszenia (od wejścia mikrofonowo/liniowego do dowolnego wyjścia): 20 Hz - 20 kHz, +0/ -1 dB
Pasmo przenoszenia (od wejścia cyfrowego AES/EBU do wyjścia AES/EBU): 20 Hz - 20 kHz, +0/ -0.2 dB
Poziom szumów stage-box (od wejścia mikrofonowego do wyjścia w paśmie 22 Hz - 22 kHz): <0.003% przy 1 kHz
Poziom szumów stage-box (od wejścia liniowego do wyjścia w paśmie 22 Hz - 22 kHz): <0.003% przy 1 kHz
Poziom szumów (wejście mikrofonowe w paśmie 22 Hz - 22 kHz) dla źródła wejściowego o obciążeniu 150 omów : < -126 dBu
Poziom szumów własnych (dla wyjścia liniowego w stage-box'ie), poziom tłumika sumy ustawiony na 0dB: -95 dBu
CMRR, wejście mikrofonowe w stage-box'ie: 80dB przy 1 kHz
Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz
Opóźnienie przetwarzanego sygnału (wejście mikrofonowe w stage-box'ie - wyjście liniowe w local rack'u): mniejsze niż 2 ms przy 48 kHz
Częstotliwości próbkowania sygnału AES/EBU: od 32 do 108 kHz
Poziom wejścia mikrofonowego: maksymalnie +28 dBu
Poziom wejścia liniowego: maksymalnie +18 dBu
Poziom wyjścia liniowego: maksymalnie +18 dBu
Nominalny poziom pracy: 0 dBu
Filtr górnoprzepustowy dla wejść w stage-box'ie: 80 Hz, 12 dB/oktwę
Filtr górnoprzepustowy dla kanału: 20 Hz-600 Hz, 18 dB/oktwę
Filtr dolnoprzepustowy dla kanału: 1 kHz-20 kHz, 18 dB/oktwę
Wymiary: szerokość 846 mm, głębokość 725,1 mm, wysokość 326,4 mm

ESS-Audio
ul. Graniczna 17
05-092 Łomianki-Dąbrowa
tel.: 22 2041 200

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00

ESS-Audio
NIP: 118-179-21-22
GIOS: E0010471WBW
REGON: 140161594
XXI Wydz. Gosp. KRS: 0000237095
Bank Handlowy w Warszawie S.A.: 36103015080000000802830009